"Пут који се крчи кроз Незнан гледамо да буде прогресиван , истинит , да буде искрен.

То је пут традиције и срца и он је сушт супарник новом добу."


16. 5. 2010.

Scarlet letter

„Srećna podudarnost ili ništa u životu nije slučajno?“

Svakim ponovnim gledanjem nemog filma „Skarletno slovo“ pokušavao sam da „izrežiram“ muziku koja bi adekvatno nadopunila vizuelnu strukturu filma. Odsustvo agresivnosti u filmskom postupku, toliko prisutne na filmskom platnu današnjice uz pastoralnu atmosferu je presudno uticalo na smer kojim će se moj kreativni impuls razvijati. Višesatnim gledanjem scena počeo sam da kroz detaljnu analizu dobijam osećaj lične povezanosti sa delom - film sam sve više prepoznavao kao sopstveno delo. Svaki skriveni pokret ruke, izraz lica, gesta, delovi scenografije su počeli da mi deluju izrazito poznato. Sa druge strane, muziku koju sam krenuo da radim za film više nisam prepoznavao kao svoju, a ni kao odgovarajuću za film. Neminovno je bilo da i pored veoma ograničenog vremena koje sam imao, odbacim prvobitnu ideju o kombinaciji elektronske muzike uz upotrebu originalnih semplova.

Proteklih godina komponovao sam čitav niz kompozicija (do sada neizvedenih) inspirisanih prirodom kombinujući idiomatiku jazza i groove muziku sa klasičnim pristupom pod jakim uticajem impresionizma. Bez želje za mistifikacijom, ispostavilo se da su te napisane note po atmosferi i emociji koju nose čekale na ovaj film. Srećna podudarnost ili ništa u životu nije slučajno?

With smile, Daydreamer

"Interferencija 2" - celuloidna muzika
20.maj - Velika sala Doma kulture Studentski grad u 21h

Interferencija je interaktivni medijski projekat u kome se sureću dva medija: nemi film i savremena muzika. Film Scarlet Letter, režisera Viktora Šestrema (Victor Seastrom 1879 - 1960), iz 1926. god. Glavne uloge: Lilijen Giš i Lars Henson.
Muziku izvode Daydreamers:
Pavle Popov – gitara 
Srdjan Popov – bass
Dejan Marković - violina 
Aleksandra Bengin - perkusije

Нема коментара:

Постави коментар